Η Capcom άφησε πολύ καλές εντυπώσεις με το Resident Evil 2 Remake, το οποίο εκσυχρόνισε όπως έπρεπε ένα εξαιρετικό για την εποχή του Survival Horror. Μάλιστα κατάφερε να φτάσει το συγκεκριμένο παιχνίδι πολύ ψηλά στις λίστες των Best of του 2019, μετά και από την έλλειψη ανταγωνισμού στις μεγάλες κυκλοφορίες.
Το Resident Evil 3 ήταν η λογική συνέχεια κι από αυτό προκύπτει ένα συμπέρασμα και μία πρόβλεψη. Το συμπέρασμα είναι ότι η Capcom μελλοντικά θα δημιουργήσει Remakes ή έστω HD Remasters για τα περισσότερα Resident Evil.
Η πρόβλεψη μετά και από την εμπειρία μας με το demo, είναι ότι το επερχόμενο Remake σίγουρα μπορεί να τα πάει καλύτερα από το αρχικά και να διορθώσει τα όποια κακώς κείμενα της τότε έκδοσης.
Η νέα Jill
Η πρώτη μας αντίδραση όταν αντικρίσαμε την Jill Valentine, ήταν ότι μοιάζει περισσότερο στην…Milla Jovovich παρά στην Jill του αρχικού Resident Evil 3! Το πρόσωπό της έχει λεπτομερή σχεδιασμό, χάρις στην RE Engine 3 που αξιοποιήθηκε και στο Resident Evil 2.
Για το πρόσωπο της νέας Jill πάντως, χρησιμοποιήθηκε η επίσης Ρωσίδα Sasha Zotova. Η ηρωίδα παρουσιάζεται περισσότερο σκληροτράχυλη και λιγότερο sexy, όπως την γνωρίσαμε στην αρχική έκδοση. Τα σημάδια κόπωσης στο πρόσωπο μου θύμισαν την Lara Croft στο reboot. Το όλο feeling βγάζει ένα κλικ περισσότερη αγριάδα και ένα κλικ λιγότερη θηλυκότητα.
Στον τομέα του voice acting, η ηθοποιός που υποδύεται την νέα Jill Valentine τα καταφέρνει περίφημα. Τα δε ηχητικά εφέ σε συνδυασμό με την μουσική που αλλάζει tempo και ένταση εκεί που πρέπει, θα σας κρατήσουν προσηλωμένους με…κινηματογραφική ευλάβεια.
Όταν…τρέμεις τα ζόμπι
Το σύστημα στόχευσης στο demo του Resident Evil 3 Remake φαίνεται να παρουσιάζει αρκετή ευαισθησία ως προς την κίνηση του στόχου. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα δυσκολεύεστε αρκετά να στοχεύσετε σωστά τα ζόμπι.
Αν τα πετύχετε στο κεφάλι και δεν στοχεύσετε ακριβώς στο κέντρο (πράγμα δύσκολο) αυτό σημαίνει ότι τα ζόμπι θα συνεχίσουν να είναι ζωντανά, άρα θα χρειαστείτε 2-3 hits για αρχή και περισσότερα στα πιο δύσκολα και εύσωμα ζόμπι και στους μετέπειτα εχθρούς.
Δεδομένου του ότι οι σφαίρες είναι μετρημένες, θα χρειαστείτε εξοικείωση στην αρχή, διότι αν ξεμείνετε από πυρομαχικά καλό θα είναι να επιστρέψετε σε προηγούμενο save προκειμένου να μην χαλάσετε προμήθειες.
Οι συνδυασμοί αντικειμενων είναι οι κλασικοί ως προς τα gun powder με τα οποία φτιάχνετε τις σφαίρες για τα όπλα ή προς τα herbs αντίστοιχα, όπου συνδυάζοντάς τα έχετε πιο δυνατά γιατροσόφια.
Η συμπεριφορά των ζόμπι είναι απρόβλεπτη, καθώς πότε περπατούν ήρεμα και πότε ορμάνε με περισσότερο μίσος κατά πάνω σας. Επίσης, για οικονομία σφαιριών θα αναγκαστείτε να χρησιμοποιήσετε καμιά φορά το μαχαίρι σας, προκειμένου να αποτελειώσετε τα πεσμένα ζόμπι και να μην χαλάσετε επιπλέον σφαίρες.
Εκεί, μπορεί κάποια πεσμένα ζόμπι να σας αιφνιδιάσουν αρπάζοντάς σας τα πόδια ή δαγκώνοντάς σας.
Το A.I. του demo κινείται σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. Ο δε Nemesis μας μετέφερε ένα τρομερό αίσθημα τρόμου όσο κράτησε η μάχη μαζί του. Σας αρπάζει με τα πλοκάμια του, μετατρέπει τα γύρω ζόμπι σε στρατιώτες του και γενικά σας τρομοκρατεί όπως πρέπει.
Τα πάντα είναι θέμα διαχείρισης
Κατά την περιπλάνησή μας στον κόσμο του Resident Evil 3 τα μόνα όπλα που χειριστήκαμε ήταν το πιστόλι, το shotgun και η χειροβομβίδα, η οποία κάνει ικανοποιητικό damage, αλλά δεν είδαμε να έχει μια καμπύλη πορείας προκειμένου να διευκολυνθούμε στη χρήση της.
Πέρα από τα αντικείμενα που συνδυάζετε εντός του inventory, θα χρειαστεί να συνδυάσετε και αντικείμενα με το περιβάλλον, όπως για παράδειγμα ένας κάβουρας για να σπάτε τις αλυσίδες ή μια μάνικα για να σβήσετε μια φωτιά. Επίσης, θα χρειαστεί να κάνετε διάφορα μπρος-πίσω προκειμένου να συλλέξετε αντικείμενα.
Υπάρχουν διαδρομές που παρεκκλίνουν από την βασική πορεία του σεναρίου και που σας δίνουν bonus αντικείμενα, για τα οποία όμως θα χρειαστεί να χαλάσετε σφαίρες για να σκοτώσετε ζόμπι. Βέβαια αν είστε γρήγοροι έχετε το δικαίωμα και να τα αποφύγετε, όπου είναι αυτό εφικτό.
Πάντως τα πολύ μικρά Adventure στοιχεία πλαισιώνουν όμορφα την δράση, ενώ τα cutscenes δεν κουράζουν και διαρκούν όσο πρέπει για να δίνουν τις απαραίτητες παύσεις ανάμεσα στο gameplay.
Το Resident Evil 3 Remake θα κυκλοφορήσει στις 3 Απριλίου για PC, PS4 και Xbox One και σίγουρα η κυκλοφορία του παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον. Ενδέχεται να παίξουμε για άλλη μια φορά μια έκδοση που θα μας κερδίσει και που θα μας φανεί ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και ελκυστική δύο δεκαετίες μετά.
Πηγή https://www.gameworld.gr/