Το τεράστιο φορτηγό-πλοίο, με μήκος 399 μέτρα κι εκτόπισμα 186.000 τόννους, μπάρκαρε στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου από το λιμάνι της πόλης Κινγκντάο της Κίνας και πριν λίγες ημέρες έφτασε στο λιμάνι του Φέλιξστόου, στο Σάφολκ της Βρετανίας, ενώ την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να επισκεφτεί τα λιμάνια του Ρότερνταμ στην Ολλανδία, του Αμβούργου στη Γερμανία και της Μπριζ στο Βέλγιο.
Κατόπιν, θα πάρει το δρόμο της επιστροφής για τη Κίνα όπου και θα φτάσει στο λιμάνι Νινγκμπό στις 25 Φεβρουαρίου, ολοκληρώνοντας το παρθενικό του ταξίδι.
Το πλοίο, που έχει μέγεθος τεσσάρων ποδοσφαιρικών γηπέδων, δεν είναι μόνο το μεγαλύτερο στον κόσμο, αλλά θεωρείται από τους ειδικούς το οικονομικότερο σε κατανάλωση καυσίμων για την κατηγορία του: αν και είναι ικανό να μεταφέρει σχεδόν 19.100 κοντέινερ, δαπανά περίπου 20% λιγότερο καύσιμο από πλοία με ικανότητα μεταφοράς μόλις 10.000 κοντέινερ.
Το CSCL Globe, που ναυπηγήθηκε στην Κορέα από την Hyundai Heavy Industries Co., Ltd για λογαριασμό της κινέζικης China Shipping Container Lines, είναι το πρώτο από τα συνολικά πέντε μέγα-πλοία που θέλει να κατασκευάσει η κορεατική κατασκευάστρια εταιρεία.
Ωστόσο, σε λίγες εβδομάδες το CSCL Globe θα χάσει την επίζηλη πρωτιά του καθώς, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ιταλοελβετικής Mediterranean Shipping Company, παραδίδεται το φορτηγό-πλοίο MSC Oscar.
Το καράβι, με μήκος τα 395 μέτρα και εκτόπισμα 193,000 τόννων, θα φέρει σημαία Παναμά και θα γίνει το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, καθώς θα μπορεί να μεταφέρει 19.224 εμπορευματοκιβώτια.