Διαχειριστής κάποιος γίνεται στο chat επειδή αγαπάει το chat και θέλει να συμβάλει με τον εθελοντισμό του στην ομαλή λειτουργία του chat.Εάν κάποιος δεν πάει με γνώμονα αυτό,το μόνο σίγουρο είναι οτι θα αποτύχει σαν διαχειριστής.Εάν κάποιος θέλει να γίνει διαχειριστής,για να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους,η για να αισθάνεται ανώτερος,καλά θα κάνει να μην το σκεφθεί καθόλου να γίνει διαχειριστής.Ο διαχειριστής δεν πρέπει να είναι αλλαζώνας και θα πρέπει να τον διακρίνει μιά ταπεινοφροσύνη.Οι μετριόφρωνες διαχειριστές συνήθως αποκτούν και τον σεβασμό των χρηστών!..Κανείς δεν χωνεύει τους διαχειριστές αλλαζώνες πού εχουν ύφος χιλίων καρδιναλίων!
Οδηγίες προς τους moderator
Φυσιογνωμία διαχειριστή
Τον διαχειριστή του chat pame.gr θα πρέπει να τον διέπει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά
Α. Θα πρέπει να είναι ευγενικός
Β. Να βοηθά τους χρήστες νέους ή παλιούς σε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή του chat (υπάρχουν βοήθειες αναρτημένες που καλύπτουν κάτι που δε θα γνωρίζετε)
Γ. Θα πρέπει να είναι ανεκτικός ως κάποιο σημείο το οποίο οριοθετείτε βάση των κανόνων πιο κάτω.
Δ. Να μη μπλέκει τα προσωπικά του με την «δύναμη» του moderator.
Δεν ξεχνάμε ότι και οι διαχειριστές είναι χρήστες και μπαίνουν για διασκέδαση στο chat αλλά δεν ξεχνάμε επίσης ότι ουσιαστικά αντιπροσωπεύουν το chat pame.gr
Κανόνες λειτουργίας διαχειριστή
Απαγορεύετε η κατάχρηση της «εξουσίας». Ο διαχειριστής δεν μπορεί να χρησιμοποιεί το αξίωμα του μέσα στο chat για να επιβληθεί σε κάποιον για προσωπικούς λόγους ή λόγους διάθεσης του.
Όχι στα άσκοπα ban. Βan γίνετε μόνο για τους εξής λόγους:
α) Όταν ένας χρήστης βρίζει χυδαία στο κεντρικό δωμάτιο
β) Όταν ένας χρήστης προσβάλει άλλους χρήστες στο κεντρικό δωμάτιο εφόσον ακολουθήσει προειδοποίηση με kick
γ) Σε περίπτωση που σας ενημερώνουν ότι στέλνουν link ανταγωνιστικά αν δεν είναι admin μέσα κάνετε ban και κρατάτε το όνομα του χρήστη όποτε αν ξαναμπεί ταυτόχρονα με κάποιον admin τον ενημερώνετε για forever.
Δεν κάνουμε ban
α) για προσωπικούς λόγους επειδή κάποιος πείραξε τον κολλητό μας η επειδη φλερτάρει το κορίτσι μας! Εάν ο διαχειριστής μπαίνει με την κοπέλα του στο chat και ενοχλείτε που την στέλνουν πριβε,καλα θα κάνει να τις πεί να κλείσει τα πριβε της και να τα ρυθμισει να δέχεται μόνο από φίλους.
β) όταν μας βρίζουν ή βρίζουν άλλους χρήστες prive εκεί τους παραπέμπουμε στο ignore.Αν κάποιος χρήστης σας παραπονεθεί οτι τον βρίχουν πριβε,τοτε πείτε του να κάνει ιγνορ η να ελαχιστοποιήσει το παραθυρο και να μην απαντάει καθόλου.
γ) όταν μπαίνουν με πρόστυχα ονόματα ή φωτογραφίες τους λέμε με ευγενικό τρόπο στο πριβε να αλλάξουν ονομα και φωτογραφία!..Αν δεν συμμορφωθούν τοτε του κανουμε kick
δ) Αν κάποιος χρήστης γράφει με κεφαλάια στο κεντρικό δωμάτιο,τότε του λέμε με πολύ ευγενικό τρόπο και διακριτικά,να γράφει με μικρά!
Σε περίπτωση που παρατηρείτε ότι ένας χρήστης βρίζει επανειλημμένα στο room τότε απευθύνεστε στον admin για forever.
Οι ανήλικοι μπαίνουν με δική τους ευθυνη,και καμμία ευθύνη δεν φερει ο ιστότοπος.Παρόλα αυτά για λόγους πολιτισμού,καλό θα ηταν να συμβουλευουμε τους ανηλικους με ευγενικό τρόπο,οτι δεν πρέπει να εισέρχονται στο chat.
Όταν γίνετε spam στο room (δηλαδή ένας χρήστης ρίχνει μικρά και συνεχόμενα μηνύματα στο room με κείμενα ή φατσούλες ) του λέμε ευγενικά να μην το κανει αυτό
Οι moderators απαγορεύετε να έρχονται σε αντιπαράθεση για ένα λειτουργικό θέμα κυρίως και καλό θα ήταν ούτε για προσωπικό στο κεντρικό δωμάτιο. Ότι διαφορά υπάρχει θα λύνετε prive και σε περίπτωση που δεν τα καταφέρνουν τότε θα απευθύνονται στον admin
Όταν αντιλαμβάνεστε μια λογομαχία κόντρα μεταξύ 2 χρηστών (για προσωπικούς λόγους) στο κεντρικό δωμάτιο δεν θα παίρνετε το μέρος κανενός και θα τους παραπέμπετε να συνεχίσουν πριβέ. Σε περίπτωση που δεν συμμορφώνονται στο επόμενο 5λεπτο θα γίνετε ban για 1 ώρα όποιος χρήστης και να είναι.
Και τέλος να πούμε οτι αν η ανώτερη διαχείριση αποφασίσει για τον Α η Β λόγο να σε βγάλει απο διαχειριστή,δεν θα πρέπει να το παίρνεις κατάκαρδα!..Η διαχείριση μπορεί να κρίνει οτι την δεδομένη περίοδο δεν κάνεις για διαχειριστής.Μπορεί σε κάποια επόμενη περίοδο αν η ίδια το κρίνει,να σε επαναφέρει και πάλι σε ρόλο διαχειριστή. Δεν χρειάζεται να θίγετε ο εγωισμός και να βγαίνει κομπλεξ σε μιά τετοια περίπτωση! Οι διαχειριστές μπάινουν και βγάινουν ανάλογα με την διάθεση πού έχουν και τον χρόνο που διαθέτουν!.
Ο καλύτερος διαχειριστής είναι αυτός που μπορεί και λύνει το πρόβλημα,χωρίς να χρεαστεί να εφαρμόσει κανέναν κανόνα!..Με ευγένεια και διάλογο!..Βέβαια όλο αυτό όταν αντιληφθούμε οτι είναι στα όρια του εφικτού,γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις χρηστών,πού είναι ανίατες!