Τη συνέχιση και ενδυνάμωση των ψηφιακών δράσεων για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου προωθεί η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά, όπως ανακοίνωσε εξ’άλλου και κατά το πρόσφατο ετήσιο συνέδριο του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου «Η Ώρα της Ελληνικής Οικονομίας» και συγκεκριμένα στην ειδική ενότητα «Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα – Η συμβολή των νέων τεχνολογιών», με τους τέσσερις άξονες των ψηφιακών δράσεων την τριετία 2017-2019.
Στο πλαίσιο των Ψηφιακών δράσεων που επεξεργάστηκε ο Σύμβουλος της Υπουργού Τουρισμού για την Ψηφιακή Τεχνολογία, Παναγιώτης Οπλοποιός, εντάσσεται και το Ψηφιακό «Υπερ-Δίκτυο για τον Ελληνικό Τουρισμό» (Hyper Network for Greek Tourism), το οποίο θα δώσει νέα διάσταση στο τομέα του συγχρονισμού, οργάνωσης και ανάλυσης δεδομένων Big-Data που αφορούν τον Τουρισμό.
Ο σημαντικός στόχος του «Υπερ-Δικτύου Τουρισμού», σε συνδυασμό με την πλατφόρμα Business Intelligence (Β.Ι.) σύστημα επιχειρηματικής ευφυΐας, είναι να συλλέγει και να επεξεργάζεται δεδομένα απο τα οποία θα αντλούνται σημαντικές πληροφορίες που θα βοηθήσουν στο μέγιστο τον Ελληνικό Τουρισμό, από όλες τις πιθανές πηγές που είναι συνδεδεμένες στο διαδίκτυο, είτε στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό, χρησιμοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις και καινοτομίες που υπάρχουν και σε περιβάλλον cloud.
Το «Υπερ-Δίκτυο Τουρισμού» με τη λειτουργία του προσωποποίησης χρήστη (personalization) θα παρέχει αναλυτικά στοιχεία κίνησης και ένα πλήρες πλαίσιο καταγραφής συμβάντων σχετικών με τον τρόπο χρήσης της πλατφόρμας από τους επισκέπτες.
Τα ψηφιακά εργαλεία ανάπτυξης θα παρέχουν τη δυνατότητα ανάλυσης δεδομένων σχετικών με τις ενέργειες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών.