Η νέα, λοιπόν, AMG GT C Roadster προσφέρει όχι μόνο 46 ίππους περισσότερους από την AMG GT S Coupe αλλά δανείζεται και την τεχνολογία της “καυτής” AMG GT R.
Πιο συγκεκριμένα η νέα AMG GT C έρχεται με την τετραδιεύθυνση και το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό της GT R. Η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 680 Nm μόλις στις 1900 στροφές ενώ τα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 3.7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 χλμ/ώρα.
Από την άλλη, η AMG GT Roadster χρειάζεται για τα 100 χιλιόμετρα από στάση 4″ και δεν σταματά να επιταχύνει αν δεν φτάσει τα 300 km/h. Kαι οι δύο εφοδιάζονται με τον ίδιο twin-turbo 4.0 λίτρων V8 κινητήρα ο οποίος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της σειράς AMG. Όπως και στην coupe ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι η μόνη επιλογή στο σύστημα μετάδοσης.
Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει σε μόλις επτά δευτερόλεπτα σε ταχύτητες πάνω από 50 Km/h. Η εταιρία θα προσφέρει στους πελάτες της την επιλογή τριών χρωμάτων (μαύρο, κόκκινο και μπεζ) για την μαλακή οροφή, έντεκα για το εξωτερικό και δέκα για την καμπίνα.