Στ. Παππάς: Μέσω προστίμων ο ΟΑΣΘ ζητούσε 60 ευρώ για κάθε άνεργο, αντί του 1 ευρώ του εισιτηρίου

Μέσω της επιβολής προστίμων σε ανέργους, ο ΟΑΣΘ αντί να παίρνει 1 ευρώ για τη μετακίνηση ενός ανέργου επέβαλε πρόστιμο 60 ευρώ που ζητούσε στη συνέχεια από το κράτος, σημείωσε ο νέος επικεφαλής του Οργανισμού Στ. Παππάς μιλώντας Στο Κόκκινο και το Στάθη Σχινά.

«Τις ημέρες που αναλάβαμε, τα λεωφορεία που κυκλοφορούσαν στη Θεσσαλονίκη ήταν περίπου 250-260, όταν έπρεπε να κυκλοφορούν 500-520 ...Τα υπόλοιπα 300 ήταν στο αμαξοστάσιο ... με βλάβες κτλ. Μία μερίδα δεν κυκλοφορούσε γιατί δεν υπήρχε φρέον, το υγρό για να λειτουργήσουν τα κλιματιστικά. Δεν έπαιρναν φρέον επειδή η εταιρεία δεν τους έδινε, επειδή δεν πλήρωναν ... προσπαθήσαμε και βρήκαμε. Η τιμή κατά μονάδα που αγόραζε η προηγούμενη διοίκηση ήταν 13,5, εμείς βρήκαμε με 5,5», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Παππάς επεσήμανε ότι αντίστοιχα, «υπάρχουν λεωφορεία με μικρές βλάβες, που χρειάζονται μικρά ανταλλακτικά που επίσης δεν μπορούσαμε να προμηθευτούμε ...  Βρήκαμε και σε αυτό λύση και έχουν ξεκινήσει με εργώδη ρυθμό τα συνεργεία ... έχουμε κατορθώσει είναι τα 250-260 λεωφορεία να τα έχουμε κάνει πάνω από 300 και υπολογίζουμε μέχρι το τέλος Αυγούστου να έχουν φτάσει τα 400».


Μέσω προστίμων ο ΟΑΣΘ ζητούσε 60 ευρώ για κάθε άνεργο, αντί του 1 ευρώ του εισιτηρίου

Αναφερόμενος στην υπόθεση της δωρεάν μεταφοράς ανέργων με τα λεωφορεία, που δεν εφαρμόστηκε στη Θεσσαλονίκη, ο κ. Παππάς περιέγραψε ένα χαρακτηριστικό διάλογο:

«Έρχεται κάποια στιγμή στο κοινό γραφείο που έχουμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο ένας πάκος με χαρτιά ... τα πρόστιμα σε ανέργους ... των 60 ευρώ», όπως είπε.

Σε ερώτηση για το πώς θα πληρώσει ένας άνεργος το πρόστιμο, του απάντησαν ευθέως: «"δεν θα το πληρώσει ο ίδιος, θα το πληρώσει το κράτος!" ... δηλαδή εκεί που το κράτος θα έδινε ένα ευρώ για να χρηματοδοτήσει την μετακίνηση του ανέργου, τώρα πρέπει να δώσει 60 ευρώ επειδή του έβαλε πρόστιμο ο ΟΑΣΘ», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Παππάς σημείωσε ότι «ο ΟΑΣΘ είναι ειδική περίπτωση, δεν πάμε απλώς σε εκκαθάριση ... δεν θα υπήρχε συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη ... έπρεπε να επιλέξουμε εκκαθάριση εν λειτουργία», έτσι, «το ΔΣ σήμερα έχει διπλό ρόλο: να είναι και ο εκκαθαριστής και ταυτοχρόνως να φροντίσει να προσφέρει το καλύτερο δυνατό έργο για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης».

«Προφανώς αυτό δεν ευχαριστεί κάποιους που όλα αυτά τα χρόνια ήταν σε μία κρατικοδίαιτη ιδιωτική επιχείρηση ... όταν το έργο που παρείχε ήταν το ένα τρίτο της Αθήνας και τα χρήματα που έπαιρνε από το Δημόσιο ήταν πολύ περισσότερα ... τα λεφτά που απομυζούσαν ήταν περισσότερα, της τάξης των 100 εκατ. ευρώ όταν στην Αθήνα ήταν 70 εκατ. ευρώ ... με κάθε επιφύλαξη γιατί είμαστε ακόμη στη διαδικασία της διερεύνησης», όπως σημείωσε.

Πηγή left.gr

Διαβάστε επίσης

loading...

Παρόμοιες δημοσιεύσεις

Top