Η νέα διαδικασία για την κάρτα ηλεκτρονικού εισιτηρίου

 

 

Μετά από σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, και για την αποφυγή της αναμονής από τους πολίτες, η οποία τις πρώτες ημέρες μετά την ανακοίνωση της κατάργησης των χάρτινων καρτών ξεπερνά ακόμη και τα 45 λεπτά σε ορισμένες περιπτώσεις, καθιερώνεται και εναλλακτική διαδικασία έκδοσης. Η νέα διαδικασία δεν απαιτεί αναμονή στις ουρές που σχηματίζονται στους σταθμούς όπου υπάρχουν τα ειδικά γκισέ έκδοσης.

Χρειάζονται μόνο η πρόσβαση στο ίντερνετ και η ειδική εφαρμογή του ΟΑΣΑ (www.athenacard.gr) για την έκδοση QR Code.

Αναλυτικά η νέα διαδικασία είναι η εξής:

Οι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών κανονικής τιμής θα  έχουν τη δυνατότητα  να προσέρχονται σε όλα τα εκδοτήρια των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ προσκομίζοντας έναν ανοικτό φάκελο,  στον οποίο θα εμπεριέχονται τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Μια πρόσφατη  φωτογραφία  τύπου ταυτότητας ή διαβατηρίου

2. Φωτοτυπία  εγγράφου από το οποίο θα πιστοποιείται ο ΑΜΚΑ

3. Φωτοτυπία  του στελέχους μαζί με το μηνιαίο κουπόνι μηνός Οκτωβρίου 2017  ή προηγούμενου μήνα εντός του έτους 2017 και

4. Εκτύπωση της Αίτησης - QR CODE που εκδίδεται μέσω της ιστοσελίδας www.athenacard.gr

Στο εξωτερικό του φακέλου θα  αναγράφεται από τον πολίτη το ονοματεπώνυμο και η επιθυμητή διεύθυνση ταχυδρόμησης της προσωποποιημένης κάρτας (οδός, αριθμός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας). Οι έτοιμες κάρτες θα αποστέλλονται στην αναγραφόμενη διεύθυνση μέσω ταχυδρομείου και στη συνέχεια, οι κάτοχοι θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν φόρτιση των επιθυμητών προϊόντων κομίστρου σε όλα τα  Αυτόματα Μηχάνημα Επαναφόρτιση Καρτών που υπάρχουν σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 καθώς και σε επιλεγμένα σημεία της Αθήνας.

Η διαδικασία κατάθεσης φακέλων ξεκινά από τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017.

 

Διαβάστε επίσης

loading...
Top