Έφυγε η Μπέμπα Μπλάνς!

ΜΠΕΜΠΑ ΜΠΛΑΝΣ (1944-2017) "Εφυγε" σήμερα απ τη ζωή η τραγουδίστρια Μπέμπα Μπλανς κατά κόσμον Αγγελική Κωνσταντοπούλου στο νοσοκομείο "Αγία Ελένη" παρ/μα του Αγ. Σάββα στην οδό Σούτσου στους Αμπελοκήπους, όπου νοσηλευόταν απ τον Νοέμβριο του 2016 ύστερα από βαριάς μορφής αναιμία που προκάλεσε μετάσταση στο κεφάλι προερχόμενη από καρκίνο του παχέος εντέρου τον οποίο είχε φανεί οτι ειχε ξεπεράσει από το 2009.

 Το τελευταίο διάστημα η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε πολύ, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε καταστολή. Κοντά της πάντα η κόρη της και οι φίλες της Γιώτα Γιάννα και Ξανθή Περάκη...Ουδείς άλλος !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η «Ελληνίδα Μπριζίτ Μπαρντό» τα έζησε όλα.

Συζητήθηκε λόγω των θυελλωδών σχέσεών της με σημαντικούς άντρες, «τάραξε» τις κυρίες στο πάλκο εμφανιζόμενη με δαντελωτά φορέματα χωρίς σουτιέν, προκάλεσε ακόμη και τροχαία οδηγώντας την Πόντιάκ της στο κέντρο της Αθήνας. Highlight της καριέρας της; Αντρες έκοβαν τις φλέβες τους μπροστά της, σε μία προσπάθεια να τους δώσει σημασία!

«Το εργοστάσιο έβγαλε μία και μετά έκλεισε» έλεγε η ίδια, περιγράφοντας με χιούμορ την προσωπικότητά της. Η Μπέμπα Μπλανς αποτέλεσε έμπνευση για μεγάλους δημιουργούς που «έγραψαν πάνω της» ανεπανάληπτες επιτυχίες, όπως ο Γιώργος Ζαμπέτας, που έλεγε για εκείνη: «Εχει φωνή βελούδο. Είναι μεγάλη τραγουδίστρια, αλλά δεν έχει μυαλό».

Το καλοκαίρι του 2007 μάς εξέπληξε ως ηθοποιός παίζοντας στο έργο «Πεθαίνω σαν Χώρα» του Δ. Δημητριάδη, σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
«Αυτα που έχω ζήσει δεν νομίζω ότι τα έχει ζήσει άλλη γυναίκα. Μπορεί να έχασα πολλά εκατομμύρια στο Χρηματιστήριο και να μη ζω όπως κάποτε, είμαι όμως πολύ γεμάτη. Ολα τα έκανα στην ώρα τους, στην ηλικία που έπρεπε». είχε δηλώσει.

Και αν εκατοντάδες άντρες την πολιορκούσαν, εκείνη περήφανα δηλώνει πως δεν χώρισε οικογένειες: «Είχα πάει να τραγουδήσω στο Ισραήλ και με ειδοποίησαν ότι πρέπει να φύγω από τη χώρα, γιατί δύο σημαίνοντα πρόσωπα τσακώνονταν μέχρι… θανάτου για μένα. Καμιά φορά αναρωτιέμαι: Σε μένα συνέβησαν όλα αυτά; Θυμάμαι που ένας επιχειρηματίας, πολύ γνωστής φίρμας ψωμιού, προκειμένου να μην πάω στη Μύκονο ένα Σαββατοκύριακο και να μείνω μαζί του, μου χάρισε ένα κρις κραφτ. Ηθελε να μου δώσει ή ένα διαμέρισμα ή ένα σκάφος, και εγώ προτίμησα το δεύτερο…

Ποτέ όμως δεν διέλυσα σπίτια. Ποτέ δεν μπήκα ανάμεσα σε ζευγάρια. Οταν οι άντρες είναι ερωτευμένοι, κάνουν πολλά για να κατακτήσουν μια γυναίκα. Οταν όμως τους... περάσει ο έρωτας, βγάζουν τον πραγματικό τους εαυτό. Από μικρή -ίσως γιατί έχω κάποιες άσχημες μνήμες από τότε- θεωρούσα ότι υπήρχε ένας τοίχος ανάμεσα σε μένα και σε όλους τους άντρες της ζωής μου.

Δεν τους μίσησα, αλλά δεν δέθηκα κιόλας μαζί τους συναισθηματικά».
Μήπως γιατί αυτό που είχαν να της προσφέρουν ήταν τα λούσα, και όχι η καρδιά τους; «Και όμως, θα σας αποκαλύψω κάτι: κάποια στιγμή αποφάσισα να ζήσω την εμπειρία με άντρες από πιο… χαμηλά στρώματα. Ομως, αμέσως πήρα το ασανσέρ κι ανέβηκα!»

Εζησε ακόμα και αυτά που δεν περίμενε: «Εβλεπα τη Βανδή στην τηλεόραση που οι θαυμαστές της στις συναυλίες τη φωτογράφιζαν με τα κινητά τους και έλεγα: “Τότε δεν υπήρχαν κινητά. Αραγε, εμένα δεν θα μου συμβεί αυτό;” Το έζησα όμως στην παράσταση του Μαρμαρινού. Εβλεπα τα φλας από τα κινητά να ανάβουν ενώ ήμουν στη σκηνή. Συγκινήθηκα πολύ από τις αντιδράσεις των νέων», επισημαίνει.

Η Μπέμπα Μπλανς, μεταξύ άλλων κορυφαίων ονομάτων, έχει τραγουδήσει με τη Μαρινέλλα, τον Στράτο Διονυσίου και τον Γιάννη Πουλόπουλο. Εχει συνεργαστεί με σημαντικούς συνθέτες, όπως ο Γιώργος Μητσάκης, ο Γιάννης Καραμπεσίνης, ο Γιάννης Σπανός και, φυσικά με τον «λατρεμένο» της, όπως τον αποκαλεί, Γιώργο Ζαμπέτα: «Ο Ζαμπέτας με αποκαλούσε “Μπεμπέκα-βελούδο” γιατί του άρεσε πολύ η φωνή μου.

Πάντα, βέβαια έλεγε και ότι δεν έχω μυαλό… Δυστυχώς, τότε που έγραψε τις μεγάλες επιτυχίες της Μοσχολιού εμφανιζόταν στα “Ξημερώματα”. Ο τρίτος άντρας μου (ο τότε “βασιλιάς των τζουκ μποξ”) δεν με άφηνε να πάω να τραγουδήσω μαζί του, γιατί δεν το θεωρούσε τόσο καλό μαγαζί, ώστε να φοράω τα πανάκριβα κολιέ με μαργαριτάρια που μου δώριζε… Τελικά, τραγούδησα το “Καράβι” του Ζαμπέτα.

Αυτό το κομμάτι το ήθελε και η Βίκυ Μοσχολιού, όμως ο Ζαμπέτας το έδωσε σε εμένα. Και ο “Αλήτης”, όπως είναι γνωστό, είχε προοριστεί αρχικά για εμένα. Ομως, τη στιγμή που το προβάραμε δεν ήταν η καλύτερή μου. Ετσι, νόμισε ότι δεν το ήθελα… Προτού φύγει από τη ζωή, μου είχε πει να ερμηνεύσω και κάποια άλλα κομμάτια του. Ομως, μετά το θάνατό του Ζαμπέτα τα είπε η Μοσχολιού και πήγαν… άπατα! Θα λέω πάντα γι’ αυτόν τα καλύτερα λόγια!».

Διαβάστε επίσης

loading...
Top